وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

الان که نزدیکای امتحاناس یاد این خاطره افتادم :‏

الان که نزدیکای امتحاناس یاد این خاطره افتادم :‏
اولای ترم سر یکی از کلاسا دیر رسیدم‏
استاد:گل پسر حضور غیاب کردیم بفرما جلسه ی بعد‏
من(عادت دارم دسامو موقع حرف زدن تکون بدم دسمو ناخداگاه به سمت دخترای کلاس بلند کردم) :استاد واسه من مهم محتوای کلاسه وگرنه حضور غیاب که مهم نیست...‏
بلا فاصله کلاس ترکید‏!‏‏!‏
استاد o_O ‏
من:محتوای درسی منظورم بود به خدا‏!‏‏!‏‏
استاد: چهار نفر مثه تو محیط فرهنگیه دانشگاه رو بهم ریختن،بفرما بیرون!!!‏
من: چرا توهین میکنید گفتم که منظورم محتوای درسی بود..‏
استاد: همین که گفتم بفرما بیرون آقا بفرما بیرون‏!‏‏!‏‏!‏‏
من:یک و دویصت شهریه ندادم که از کلاس بیرون برم. اینو گفتمو نشستم ردیف اول!!!‏
استاد: باشه اگه تو نمیری من میرم!!در کمال ناباوری پاشد رفت!!!‏
جلسای بعدیش حرف و حدیثی پیش نیومد منم از روی لجبازی درسشو حذف نکردم ولی چند روز دیگه امتحانشو دارم پناه برخدا :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.