وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

گفتار هفته: اندیشه و خرد(4)

گفتار هفته: اندیشه و خرد(4)  

  آقا و خانم دکتر فاکس که هردو همسر از روانشناسان نامی امریکا هستند در یکی از کتابهای خود بنام "ورای مثبت اندیشی" می نویسند دست به اقدام زدن، ایمان و اعتقادی به وجود می آورد که مجموعه ای از اندیشه مثبت و اقدام مثبت را به همراه دارد و در نتیجه، هدفهای شما در اثرآن با موفقیت و سرعت بیشتر جامه عمل می پوشد. خانم فاکس می افزاید اقدام هایی که انسان در اثرخواستهای درون صورت می دهد و اقدامات هدفمند همراه اوست، تواما وی را به سوی موفقیت رهنمون می کنند. 

  دکتر ناپلئون هیل نویسنده کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" در کتابی که برای سیاهان و فرودستان امریکا با همین نام می نویسد، بیان می کند که باعوض کردن افکار میتوانید زندگی تان را تغییر دهید.این امر مهمترین الهامی است که از حقایق دیگر زندگی برتر است. بیل می افزاید این یک هدیه الهی است. این امر الهی کنترل کننده ذهن و اندیشه های شماست. وشما نیاز به کنترل چیز دیگری ندارید، زیرا مغز و ذهن شما در تملک شخصی شماست بنابراین ازآن مواظبت کنید زیرا از جانب نیروی الهی به شما قدرت اراده و اداره آن بخشیده شده است.  

 در دو هزار و اندی سال پیش حکومت رم به دست یکی از بزرگ مردان نامی آن کشور به نام مارکوس ارالیس اداره می شد که فیلسوفی بزرگ بشمار می رود. کتاب تاملات او به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است. کلینتون رییس جمهور امریکا که در دوره خود موفقیت ایجاد بیست و سه میلیون شغل را در کارنامه دارد؛ نسخه ای از ترجمه انگلیسی این کتاب را در کنار تختخوابش داشت و قبل از خواب از آن بهره می برد. مارکوس می گوید: زندگی انسان همان است که اندیشه او می سازد.   

کوروش دینوری 7/10/93

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.