وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

تیم‌های تخصصی برای پیگیری عاملان حادثه گلپایگان تشکیل شد

سردار آقاخانی تسنیم اصفهان

فرمانده انتظامی اصفهان:

به گزارش معبر سایبری ایران اسلامی،از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی دقایقی پیش در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گلپایگان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای نیروی انتظامی گلپایگان اظهار داشت: شهدایی که امروز تشییع شدند، شهدای کشوری بودند زیرا شهیدی که در برابر اشرار می‌ایستد و جان‌فشانی می‌کند، در اصل جان خود را به نظام مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: روحیه مردم شهرستان گلپایگان، روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری بوده که با حضور این جمعیت بی‌نظیر در مراسم امروز، تبلور پیدا کرد.

فرمانده انتظامی اصفهان خاطرنشان کرد: امروز دیدیم که شهر و بازار گلپایگان تعطیل بود و این نشان می‌دهد مردم، شهدا و نیروی انتظامی را دوست داشته و پشتوانه همیشگی نیروی انتظامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این شهدا به مردم تعلق دارند و مردم ولایت‌مدار گلپایگان از لحظه اطلاع از خبر حادثه، در مقابل بیمارستان صف کشیدند تا برای اهدای خون به مجروحانی که در حادثه زخمی شده بودند، حاضر باشند و مردم از لحظات اول برای کمک به نیروی انتظامی داوطلب شدند که این روحیه ایثارگری در قلم نمی‌گنجد.

سردار آقاخانی بیان کرد: امروز صحنه‌های بسیار زیبایی مشاهده شد و گریه مادران، حضور کودکان و سالمندان در مراسم می‌داد مردم نظام، رهبری، دولت و شهدا را دوست دارند و این حضور، اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: امیدوار هستم که ما با روحیه جنگنده‌تر و با کامل‌ترین و حداکثر نیرو به ویژه پلیس تخصصی، بهتر از سایر عملیات‌ها در پیدا کردن عاملان این جنایت به نتیجه برسیم.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: از این موارد زیاد دیده شده که البته در مورد آخر، تعدادی به شهادت رسیده‌اند و خون این شهدا به ما کمک می‌کند که هرچه زودتر، تحقیقات خود را به نتیجه برسیم.

وی اظهار داشت: این عملیات، کار بسیار سنگین و تخصصی بوده اما آثار نشان می‌دهد که بتوانیم به زودی و سریع‌تر از بقیه موارد به نتیجه برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.