وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

بیل: زندگی با رئال را دوست دارم

بیل: زندگی با رئال را دوست دارم

گرت بیل در نقل وانتقالات تابستانی با یک انتقال پر سر و صدا و قراردادی 6ساله به ارزش 91میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

بیل 25 ساله، با پیراهن رئال مادرید تاکنون موفق به کسب سوپر جام اروپا ، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا شده ودر همه آنها نیز نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی سال 2011 جایزه بهترین بازیکن انگلیس را به دست آورده بود و در سال 2013 نیز بازیکن سال فوتبال انگلیس شد. او با حضورش در تاتنهام به عنوان یکی از نمادهای فیفا 2014 لقب گرفت.

رئیس باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: ما هرگز به این پیشنهادات توجه نمی کنیم.

بیل که هم اکنون با هم تیمی های خود در دوبی به سر می برد بیش از همیشه از ماندن در اسپانیا راضی به نظر می رسد و در این باره به تلویزیون دوبی گفت: رفتن به منچستریونایتد؟ من از مادرید خیلی راضی هستم. آب و هوا و باشگاه آن را دوست دارم . قرارداد من در سال 2019 به پایان می رسد و می توانم آن را تمدید کنم. امیدوارم که در این تیم به عناوین بیشتر قهرمانی دست یابم.

وی افزود: سال فوق العاده ای برایم بود. من با هدف قهرمانی به رئال مادرید آمدم و با بهترین بازیکنان بازی کردم. امیدوارم که پیشرفت کنیم و به کسب عناوین قهرمانی بیشتری دست یابیم.

بیل با کریم بنزما و کریسیتانو رونالدو در رئال مادرید همکاری خوبی دارد. این سه بازیکن موفق شدند در این فصل 57 گل برای رئال مادرید به ثمر برسانند.

بیل درباره رونالدو نیز گفت: وی بازیکن خیلی تاثیر گذاری است. بازی کردن در کنار او خیلی عالی است. هدف وی برای قهرمانی و پیشرفت تیم فوق العاده است.

منبع:ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.