وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

برد تیم ملی ایران قبل از أغاز جام ملت های آسیا

تیم ملی ایران در جهت آمادگی هرچه بیشتر برای جام ملت های آسیا در یک بازی دوستانه تیم ملی عراق را شکست داد . این بازی که در روز ١٤ دى ماه ١٣٩٣ برگزار شد با هواى بارانى کشور استرالیا همراه بود . در این بازی تماشاگران چهره ی جدیدى از تیم ملی را تماشا کردند چهره ای جوان و کم تجربه اما با انگیزه .در این بازی ابتدا بیرانوند ، بیک زاده ، پور علی گنجی ، رضاییان ، پولادی ، ابراهیمى ، امیرى ، آزمون ، انصارى فرد بودند که در ادامه ی نیمه دژاگه ، قوچان نژاد ، جهان بخش ، نکونام ، تیموریان وارد زمین شدند . از نکات قابل توجه این بازی میتوان خط دفاعی تیم ملی اشاره کرد که پور علی گنجی و بیک زاده دیده میشود که بازی خوبی از این دو بازیکن دیده شد. 

نحوه ی به ثمر رسیدن گل: در موقعیتى مناسب سردار آزمون با زیرکی بازیکن مقابل خود را جا گذاشت و ضربه ای زمینی توپ را وارد دروازه کرد.

حاشیه ها: این بازی اولین بازی رسمی دوستانه ایران د ر سال ٢٠١٥ بود. در این بازی بازیکنان ایران نشان دادند که در ام گل نی ضعیف هستند زیرا دو موقعیت دروازه خالی را به آسمان کوبیدند. در این بازی یونس محمود بازیکن کهنه کار عراق یک پنالتی و یک موقعیت خوب گل زنی را از دست داد.

نویسنده: امیرارسلان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.