وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

امام جمعه آمل در خطبه های نمازجمعه: وحدت دژی مستحکم در برابر فتنه های ایادی استکبار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه آمل با بیان این که تقوا می تواند نجات بخش انسان بوده و آرامش را در زندگی به ارمغان آورد، گفت: تقوا به مفهوم خویشتن داری است که انسان باید مراقب دشمن درون خود باشد.

امام جمعه آمل با گرامی داشت میلاد باسعادت پیامبر اکرم و حضرت امام صادق(ع)، بیان داشت: همه دلداده و مخلص پیامبر اکرم و اهل بیت معصومین(ع) هستیم که از مقام ارزنده و گرانقدری برخودار هستند.

وی با بیان این که حضرت محمد(ص) روح و جان بشر بوده و همه موجودات تحت لوای پیامبر خاتم هستند، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) رتبه واجب الوجودی دارد و ما امت این پیامبر نورانی هستیم که به عنوان سعادت و توفیقی ارزنده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که با ولادت پیامبر اکرم بنیان ظلم و جهل به نابودی کشیده است، تصریح کرد: بهترین مکتب، دین، دستورات و امت را داریم که باید بهره گیری ارزنده ای از آن صورت گیرد.

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: پیامبر اکرم با وجود کارشکنی ها و مخالفان بسیار توانست رسالت خود را به نحوی شایسته انجام داده و زندگی ایشان سراسر رحمت و دارای خلق عظیم بوده است.

امام جمعه آمل افزود: باید از این ظرفیت ها استفاده شایسته ای داشته باشیم و اگر احادیث، روایات و بزرگان خود را نداشتیم مشخص نبود در چه مسیری قرار می گرفتیم که انسان باید قدر خود را دانسته و حق و باطل را تشخیص دهد.

وی با بیان این که هدایت تام و کاملی در عصر پیامبر اکرم صورت گرفته است، گفت: دنیای شرق و غرب بر شیعیان ما می تازد اما باید بدانیم باطل دوام نداشته و امری رفتنی است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تلاش های دشمنان نتوانسته موفق آفرین باشد، بیان داشت: گروه داعش با نام دین دارد در مسیر فتنه گام برداشته که این امر با حمایت ایادی استکبار جهانی صورت می گیرد.

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که قدرت مقاومت و مومنان می تواند سد راهی در برابر گروه های تکفیری باشند، تصریح کرد: همه مسلمانان باید مراقب بوده تا فریب نقشه های شوم دشمنان را نخورند.

امام جمعه آمل با بیان این که همه دست های دشمنان در کار است، اما نمی توانند کاری از پیش برند، افزود: وحدت مسلمانان کارساز بوده و دوگانگی در فرهنگ اسلامی نداریم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: وحدت دژی مستحکم در برابر فتنه های ایادی استکباری است که باید با تمسک به لااله الا الله حرکت کرده و زمینه ساز عزت و تعالی باشیم.

 حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: وحدت به این مفهوم نبوده که هر کسی از عقاید خود دست بکشد بلکه باید با استقامت بر روی مشترکات گام برداریم که در آن صورت می توانیم بزرگ ترین اقتصاد و قدرت را در دنیا رقم بزنیم.

 امام جمعه آمل با بیان این که کشور ایران پیشقدم ترویج وحدت در کشورهای اسلامی است، گفت: همگان باید بدانند وحدت عاملی برای نجات است که برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی می تواند کارساز باشد و باید تلاش کنیم تا به وحدتی تامه دست پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.