وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

معروف: روسیه قوی‌ترین لیگ جهان را دارد

معروف: روسیه قوی‌ترین لیگ جهان را دارد


پاسور جدید تیم والیبال زنیت کازان روسیه گفت: بعد از 12سال بازی در لیگ ایران وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم.


 

 سعید معروف بعد از پیوستن به تیم والیبال زنیت کازان روسیه نخستین مصاحبه خود را انجام داد و اظهار داشت: در اینجا تمام شرایط خوب است. مجبور شدم برای گرفتن ویزا 3 هفته منتظر بمانم، چراکه تعطیلات سال نو میلادی بود، اما حالا خوشحالم چون به زودی می‌توانم برای تیم جدیدم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است به میدان بروم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تمام رسانه‌های ایران درمورد انتقالم به زنیت صحبت کردند، چراکه من در حال حاضر تنها والیبالیست ایرانی هستم که در خارج از کشورم بازی می‌کنم. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: 12 فصل در ایران بازی کردم و حالا وقتش بود که بازی در جایی غیر از ایران را هم تجربه کنم. معتقدم که روسیه قوی‌ترین لیگ جهان است. مسئولان باشگاه زنیت کازان دو بار با من صحبت کردند که برای بار دوم نظرم را تغییر دادم با درخواست آنها موافقت کردم. مهم این است که در مسابقات برنده باشیم و به این ترتیب می‌توانم خودم را محک جدی بزنم و البته نشان دهم که والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند در لیگ‌های معتبر عملکرد خوبی داشته باشند.

وی درمورد شرایط شهر کازان خاطرنشان کرد: من اطلاعات زیادی از این شهر ندارم؛ فقط می‌دانم که سردار آزمون در تیم فوتبال این شهر بازی می‌کند. من حدود 10 سال است پدر سردار را می‌شناسم، چراکه وی مربی والیبال است. چند بار هم با آزمون صحبت کردم و امیدوارم وی بتواند به من کمک کند تا بهتر با شرایط آشنا شوم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.