وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

وبلاگ تفریحی

دانلود آهنگ، دانلود فیلم، دانلود عکس، اس ام اس

بازاریابی داخلی یا محتوایی

در پی ابراز نارضایتی کاربران وب از وضعیت بازاریابی اینترنتی، تغییراتی توسط بازاریاب ها انجام شد. تغییراتی به سمت ایجاد ارزش افزوده برای کاربران. روشی که نه تنها آزار دهنده نیست بلکه جذاب و آموزنده است. این نوع جدید از بازاریابی جلب نظر مشتری استوار است نه تنها فروش یک محصول یا خدمت به او.

از خصوصیات این روش جدید می توان این موارد را عنوان کرد:

 

  • * ارتباط با مشتری در این روش تعاملی و دو طرفه است. در صورتی که در روش قدیمی یک طرفه بود و امکان مشاهده واکنش مشتری وجود نداشت.
  • * در این روش کاربران شما را از روش های مختلف پیدا می کنند. روش هایی که بر خواست آنها استوار است نه تبلیغات ناخواسته و آزاردهنده.
  • * همانطور که گفته شد ارزش آفرینی اصل اساسی این روش است و به همین دلیل یک بازاریاب به دنبال سرگرم کردن و ارایه مطالب آموزنده است.

 

این روش بازاریابی داخلی یا Inbound Marketing نام دارد. روش قدیمی به عنوان بازاریابی خارجی یا Outbound Marketing عنوان می شود. برای پی بردن به دلیل محو شدن روش قدیمی کمی آمار ببینیم:

 

  • * حتما تا به حال با تبلیغات تلفنی مواجه شده اید. افرادی که وقت و بی وقت با شماره شما تماس گرفته و پیشنهاد محصول یا خدمت خود را به شیوه های مختلف می کنند. جالب است که در آمریکا ۲۰۰ میلیون نفر شماره خود را در لیست «به من زنگ نزن» قرار داده اند!
  • * ۸۴ درصد از کسانی که به یک وبلاگ یا سایت علاقه داشتند ، تنها به خاطر تبلیغات آزاردهنده و ناخواسته ، دیگر به آن سایت سر نمی زنند.
  • * ۸۶ درصد از مردم تبلیغات تلویزیون را نگاه نمی کنند.

پس چرا برای این روش هزینه کنیم؟ جایگزین روش قدیمی ، بازاریابی داخلی است. اینفوگراف را ببینیم:

منبــع : http://enashr.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.